loading...
سایت تفریحی و سرگرمی عبدي آنلاین
آخرین مطالب و نوشته ها

Soleiman بازدید : 354 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)

بنابر گزارش سیتنا: “هیمن سیمنی” که در زمینه کامپیوتر تخصص دارد نام اختراع خود را “پیام آور بوسه” گذاشته است!

بر اساس این گزارش این دستگاه کوچک به شکل یک خرگوش با دو چشم و دو گوش و از ماده سلیکون مصنوعی ساخته شده است.

رد و بدل کردن بوسه از طریق اینترنت میسر شد+عکس

 

این گزارش افزوده است: “برای اینکه این دستگاه عمل کند باید دو جفت از آن را خریداری کرد و به دو طرف داد و هنگام بوسه، طرف اول ، طرف دیگر آن را به خوبی حس خواهد کرد.”

وی درباره اختراع خود می‎گوید که این دستگاه وسیله ای مناسب برای خانواده‎ها یا همسرانی است که مجبور به مسافرت‎های طولانی و دور هستند.

Soleiman بازدید : 1955 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)

اشکان خطیبی و همسرش

 

امیر جعفری و همسرش

 

هومن سیدی و همسرش

 

فرزاد حسنی و همسرش آزاده نامداری

 

بهنوش طباطبایی و همسرش مهدی پاکدل

 

حمید رضا آزرنگ و همسرش ساناز بایان

 

Soleiman بازدید : 1474 یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

سریال حریم سلطان بطور کامل نمایانگر حقیقت نیست.مثلا زنان دربار عثمانی اصلا نحوه لباس پوشیدنشان شبیه به بازیگران درون سریال نیست به گونه ای که به جز سلطان هیچ کس حتی چشمهای آنها را به دلیل استفاده از روبنده نمیتوانست ببیند.

حتی داستانی که در فیلم می بینیم با حقیقت در تضاد است.مثلا سلیمان را بیش از حد خوب جلوه داده اند!

و یا ماهی دوران و خرم سلطان را به جان هم انداخته اند در صورتی که واقعا چنین نبوده است.

به هر حال در زیر نقاشی های جالب از شخصیتهای اصلی داستان را مشاهده می کنید.

 


Soleiman بازدید : 614 یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

پژو RCZ اسپرت جدید به شکل به روز شده از سوی خودروساز فرانسوی عرضه شده است .

 
این خودرو در حال حاضر با چهره ای متفاوت وارد بازار استرالیا شده است . نسخه استرالیایی پژو RCZ 2013 با قیمت ۵۸٫۹۹۰ دلار در این بازار به فروش می رسد .تغییرات ایجاد شده در این خودرو شامل جلو پنجره ، چراغ ها و سپر جلو  می شود .
 
این خودرو با چرخ های ۱۹ اینچی عرضه شده است و همچنین تغییراتی در طراحی سقف این خودرو به وجود آمده است.نسخه اسپرت  پژو RCZ به موتور۱٫۶ لیتری ۴ سیلندر مجهز است و ۲۶۰ اسب بخار قدرت دارد.پژو این خودرو را به جعبه دنده ۶ سرعته دستی مجهز کرده است.

Soleiman بازدید : 507 یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

یکی از آنها که می داند مارک زوکربرگ چه می خورد، می گوید: مدیر فیس بوک علاقه زیادی به خوردن پنیر ساخته شده از شیر بز و بیکن دارد.

نمایش اسلایدریسک ما در مقایسه با سایر کمپانی ها بالاتر است. وقتی در حال توسعه نرم افزار
براندون استانتون معروف به HONY یا human of new york  ، هزاران عکس از مردم گرفته اما در بین کارمندان فیس بوک رفته و ضمن عکاسی از آنها ، حرفهای جالبی را نیز از آنها یادگاری گرفته و در صفحه خود درج کرده است.
به گفته وی مارک زوکربرگ افراد عجیب و غریب در اداره خود دور هم جمع کرده است: یکی محقق سیاسی و رفورمیست است، یکی برنامه نویس حرفه ای، تنها مرد مسوول حذف مطالب غیر اخلاقی از سایت و زنی دارای بچه ۶ ماهه که به زور می خوابد و …

 

Soleiman بازدید : 1273 سه شنبه 10 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

یک مانکن استرالیایی خبرنگار “پرس تی وی” – شبکه انگلیسی سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی- شد.

برخی رسانه های استرالیایی همزمان با آغاز به کار ” ادوینا گریس استوری” خبرنگار اهل شهر سیدنی استرالیا در شبکه پرس تی وی شغل سابق وی را مورد توجه قرار داده و حجاب او به هنگام تهیه گزارشهای شبکه خبری پر س تی وی را مغایر با زندگی شخصی او دانستند.

برخی رسانه های استرالیایی از جمله وب سایت ” wexnews” با انتشار گزارشی نوشت: خانم استوری که هم اکنون آزادانه از داخل استرالیا برای شبکه پرس تی وی گزار ش تهیه می کند و برای مثال در یکی از گزارش های خود ” جان هوارد” نخست وزیر سابق و فرماندهان نظامی استرالیا را به ارتکاب جنایت جنگی متهم می کند؛ پیشتر به شغل مدلی اشتغال داشته و عکس های آنچنانی اش در مجلات و فضای مجازی موجود است.
wexnews در گزارشی انتقادی با انتشار عکس هایی از خانم ” ادوینا گریس استوری” که با شئونات اسلامی مغایر است ، نوشت که قطعا همین خبرنگار با این سرو وضع نمی تواند به ایران برود.
Soleiman بازدید : 2909 پنجشنبه 05 اردیبهشت 1392 نظرات (1)
محمدرضا گلزار (زاده ۱ فروردین ۱۳۵۶) بازیگر سینما، نوازنده گیتار، خواننده و مدل آگهی‌های تبلیغاتی ایرانی است. وی را بیشتر به عنوان یک مدل سینمایی میشناسند. گلزار در اواخر دهه ۷۰ شمسی در ایران به شهرت رسید.
گلزار فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد.
محمدرضا گلزار فعالیت موسیقی خود را از سال ۱۳۷۶ به عنوان گیتاریست با گروه آریان آغاز کرد. او در نواختن گیتار، ارگ و پرکاشن مهارت دارد.
 او هم اکنون یک گروه موسیقی مستقل با نام REZZAR دارد. REZZAR مخفف نام محمدرضا گلزار است و او این برند را به نام خودش ثبت کرده‌است و همچنین مدیریت مجموعهٔ Men’s club که خدمات زیبایی برای آقایان ارائه می‌دهد.
Soleiman بازدید : 2422 پنجشنبه 05 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
۱- “سیلویا کلوزه” همسر لهستانی کلوزه که مانند “میرو کلوزه” یک لهستانی الاصل بوده و در آلمان در تاریخ ۲۲ ژوئن ۲۰۰۱ با هم آشنا شدند و در نهایت در ۳۰ دسامبر ۲۰۰۳ ازدواج می کنند. سیلویا می گوید؛ از دوران جوانی عاشق میرو کلوزه بوده و هردو در ۲۵ سالگی با هم ازدواج می کنند.
در سال ۲۰۰۵ زمانیکه سیلویا مشغول تماشای فوتبال همسرش در بازی با هانزاروستوک بود، برای بدنیا آوردن دوقلوها بین دو نیمه به بیمارستان منتقل شد.
۲-  ”الکس کوران” همسر “استیون جرارد” از لیورپول یک فروشنده مشهور بریتانیایی است.
۳- “آنتولا رکوترو” آرژانتینی همسر آرژانتینی “لیونل مسی” است که به تازگی نیز صاحب فرزند شدند. آنتولا در شهر روزاریا به دنیا آمد و در مدرسه ابتدایی با وی همکلاس بود. آنها رابطه نزدیک خانوادگی هم دارند.
۴- “ویکتوریا بکهام” همسر مشهور “دیوید بکهام” فوتبالیست مشهور انگلیسی پاری سن ژرمن فرانسه که یک خواننده، طراح لباس و تاجر معروف است و ۴ فرزند دارد. ویکتوریا ۲ سال از همسرش بکهام بزرگتر است.
۵- “چرلی کول” همسر “اشلی کول” هافبک تدافعی چلسی می باشد که خواننده است.
- “سلیوی فرانسواز فان در فارت”، همسر “رافائل فان در فارت” هافبک تهاجمی هامبورگ و سابق تاتنهام و رئال مادرید، در سال ۲۰۰۵ و در سن ۲۲ سالگی باهم ازدواج کردند.
۱۰- “کالین رونی” که از نوجوانی عاشق بازی های “وین رونی” بوده، همسر “وین” فوتبالیست مشهور انگلیسی بوده و اسم سابق وی “نی مک لولین” است.
۱۲- “آدلینا الیس” همسر “کریستین چیوو” مدافع رومانیایی اینترمیلان، گزارشگر تلویزیونی رومانی است.
۱۴- “کارولین سیلیکو” همسر “کاکا” فوتبالیست مشهور برزیلی رئال مادرید بوده که در سن ۱۸ سالگی با هم ازدواج می کنند.
Soleiman بازدید : 786 دوشنبه 02 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

این خودرو که  S E-Hybrid نامیده شده است به موتور الکتریکی که ۹۵ اسب بخار قدرت دارد  مجهز شده است.برد حرکت پورشه پانامرا  S E-Hybrid 2014  در حالت صد درصد الکتریکی ۲۲ مایل است و به طور عادی  در  ۴ ساعت شارژ می شود . بنا بر گزارش ها  قیمت این خودرو از ۹۹٫۰۰۰ دلار آغاز می شود.پورشه پانامرا هیبریدی تا چند روز آینده  در نمایشگاه خودرو شانگهای عرضه خواهد شد

 

 


Soleiman بازدید : 530 دوشنبه 02 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

«جوهر سارنایف»، مظنون شماره ۲ انفجارهای بوستن، در آخرین لحظات پیش از این که از سوی پلیس آمریکا بازداشت شود به پدرش نامه‌ای فرستاد و ضمن عذرخواهی از وی تاکید می کند که فریب خورده است.

 

به گزارش نامه به نقل از روزنامه الحیات، پس از انفجارهای تروریستی در جریان مسابقات دو مارتن بوستن، اکنون نخستین مظنون کشته و برادر کوچکتر وی که مظنون شماره ۲ بود تحت تدابیر شدید امنیتی در بیمارستان به سر می‌برد و آخرین اخبار از خطرناک بودن وضعیت جسمانی وی که از ناحیه شکم و گردن مورد اصابت گلوله قرار گرفته است، حکایت می‌کند.
بررسی صفحه شخصی «جوهر سارنایف» ۱۹ ساله اهل چچن در شبکه اجتماعی فیس بوک نشان می‌دهد که وی پنجشنبه شب، ساعاتی پیش از اینکه از سوی پلیس بازداشت شود، پیامی را برای پدرش ارسال کرده است و در آن از پدرش خواسته است که وی را ببخشد.
در این پیام آمده است:« این آخرین پیام من پیش از آنکه بازداشت شوم است.من هرگز این عمل را انجام ندادم. آنها مرا برای انجام این کار فریب دادند. پدر خواهش میکنم مرا ببخش، من از اینکه این موضوع به اینجا رسید، متاسفم.

 

Soleiman بازدید : 2026 دوشنبه 02 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

کیت وینسلت بازیگر سینمای هالیوود و اخبار راجع به او از چشم هیچ کس نمی تواند دور بماند و همه به دنبال دیدن او و زیبایی های او در مد و لباس هستند. بر اساس نتایجی که در شماره آوریل مجله Bazaar چاپ شده است این بار سبک بسیار جدید و در عین حال خیره کننده ای از او منتشر شده است که مرتبط با ازدواج جدید او می باشد . بله او به معنای واقعی کلمه در ازدواج سوم خود این بار با  Ned Rocknroll  ازدواج کرده است .

 

 

در حال حاضر با  Ned Rocknroll خواهر زاده Richard Branson سرمایه گذار معروف ازدواج کرده است و از تجربیات و آموخته های خود از گذشته صحبت می کند و اینگونه می گوید: من واقعا آموخته های زیادی را در مورد خودم و مخصوصا در چهار سال گذشته به طور خاص یافتم و فکر می کنم که می توانم با وضوح بیشتری چگونگی الگوی تجربیات گذشته ام و کاراکترها و شخصیت های که در آنها ایفای نقش کرده ام را ببینم و از این بابت از تمامی اطرافیانم سپاسگذارم.

 

Soleiman بازدید : 1086 سه شنبه 27 فروردین 1392 نظرات (0)

بروکلین بکهام فرزند ارشد دیوید بکهام به تازگی با دختری آشنا شده که از او به عنوان نامزد آینده اش نام می برند.

به نظر می رسد بروکلین قصد دارد هم در دنیای فوتبال و هم در دنیای مد پا جای پدر خود بگذارد چرا که به تازگی قراردادی طولانی مدت با تیم فوتبال چلسی انگلستان امضا کرده و هم اکنون در تیم جوانان این باشگاه مشغول بازی است.
او همچنین علاقه خاصی به مد دارد و تا کنون در برنامه ها و شوهای متعددی در زمینه مد شرکت کرده است.

Soleiman بازدید : 708 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)

در حالی که حدودا ۴۸ ساعتی از مرگ مغزی عسل بدیعی بازیگر زن سینما و تلویزیون می گذرد و از همان ساعات ابتدایی مرگ مغزی وی حرف از اهدای اعضای او بود اما یحیی سپهری شکیب آهنگساز سینما و از خویشاوندان بدیعی در گفتگو با شبکه ایران از نامعلوم بودن وضعیت پیوند اعضای وی سخن گفته است. سپهری شکیب در این باره می گوید:«هنوز کمیسیون پزشکی با اهدای اعضای عسل بدیعی موافقت نکرده، دلیل این مساله هنوز مشخص نیست با این حال جلسات کمیسیون پزشکی همچنان ادامه دارد و وضعیت نهایی در این باره به زودی مشخص خواهد شد.»

 


یحیی سپهری شکیب که آخرین کارش ساخت موسیقی متن «کلاس هنرپیشگی» بوده است درباره تعیین تکلیف نهایی وضعیت اهدای اعضای بدیعی می افزاید:«جلسه مربوط به کمیسیون پزشکی تا ساعات انتهایی روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت و در نهایت تا پنجشنبه ظهر تصمیمات نهایی اتخاذ خواهد شد.»

سپهری شکیب ادامه داد:«تا آنجا که من می دانم چه اعضای عسل بدیعی اهدا شود چه نه، تشییع جنازه آن مرحوم شنبه صبح انجام خواهد شد.»

Soleiman بازدید : 2685 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (1)

مریم اوزرلی” ستاره ترک که در کشورهای عربی به “بانو هیام” و در ایران به “خرم سلطان” مشهور است، بر اثر یک حادثه رانندگی در آستانه مرگ قرار دارد.

 



به گزارش انتخاب به نقل از سایت عربی شفق، منابع غیر رسمی اعلام کردند که اوزرلی به همراه همسرش تصادف شدیدی کرده‌اند که به متلاشی شدن اتومبیلشان انجامیده و هر دوی آنها در بیمارستان “ایلدرم” استانبول بستری هستند و وضعیت جسمانی وخیمی دارند.

Soleiman بازدید : 2286 پنجشنبه 08 فروردین 1392 نظرات (1)

 

آنجلینا جولی بازیگر ۳۶ساله تاکنون سه بار ازدواج کرده است:

 JONNY LEE MILLER شغل: بازیگر
تاریخ ازدواج: ۱۹۹۶، طلاق: ۱۹۹۹

BILLY BOB THORNTON، شغل: بازیـگر، کارگردان و فیلمنامه نویس

تاریخ ازدواج: ۱۹۹۹، طلاق: ۲۰۰۲

 

 

و آخرین همسر که هم‌اکنون با او زندگی می‌کند براد پیت می باشد, البته آنها هنوز بصورت رسمی ازدواج نکرده اند و گفته می شود در تابستان شاهد ازدواجی باشکوه و خاص از آنها خواهیم بود

 

Soleiman بازدید : 974 پنجشنبه 08 فروردین 1392 نظرات (1)

به گزارش عصر ایران به نقل از خبرگزاری فرانسه، گروه اینترنتی یاهو مستقر در آمریکا نرم افزار خبرخوان ویژه گوشی های هوشمند موبایل به نام “ساملی ” را از نوجوان ۱۷ ساله انگلیسی به قیمت ۳۰ میلیون دلار خریداری کرد.

 


با این اقدام یاهو، این نوجوان ۱۷ ساله انگلیسی به کوچکترین میلیونر جهان تبدیل شده است.

این نوجوان به نام ” نیک دالوازیو” هنگامی که ۱۵ ساله بود این نرم افزار را در خانه اش در لندن تهیه کرد. وی هم اکنون در دبیرستانی در لندن تحصیل می کند.

 

Soleiman بازدید : 695 پنجشنبه 24 اسفند 1391 نظرات (3)

به گزارش نامه، نمایندگان مجلس روز گذشته تن خواه ۴۱ هزار میلیارد تومانی را برای دولت در سه ماه ابتدایی سال ۹۲ تصویب و قید کردند که دولت اجازه افزایش میزان یارانه های نقدیو همچنین سود سهام عدالت را در این مدت ندارد.بعد از این مجوز مجلس وارد بررسی لایحه بودجه ۹۲ شده است که به باور بسیاری از نمایندگان باید اصلاحاتی در آن انجام شود تا بتوان با این بودجه کشور را به بهترین شکل در شرایط اقتصاد مقاومتی مدیریت کرد.

دولت در ظاهر وابستگی به نفت را در بودجه کم کرده است

محمد قسیم عثمانی عضو کمیسیون تلفیق مجلس در گفت وگو با نامه در مورد میزان درآمدهای پیشنهادی دولت از محل فروش نفت در بودجه ۹۲ گفت: دولت در بودجه ۹۲ میزان فروش بشکه های نفت را کاهش داده است و در مقابل قیمت فروش هر بشکه نفت را به ۹۵ دلار با در نظر گرفتن دلار به نرخ مبادلاتی یعنی ۲۴۵۰ تومان تعیین کرده است.

وی ادامه داد: برای محاسبه دقیق تر از میزان درآمدهای ریالی دولت از محل فروش هر بشکه نفت ابتدا باید میزان صادرات نفت را در سال ۹۲ محاسبه کرد؛در مرحله اول باید عدد یک میلیون و ۳۰۳ هزار که میزان مورد نظر دولت برای فروش نفت در سال ۹۲ است را در ۳۶۵ روز ضرب کرد؛ سپس نوبت به ضرب در ۹۵ دلار یعنی قیمت فروش هر بشکه نفت و پس از آن مبلغ ارز مبادلاتی یعنی ۲۴۵۰ تومان می رسد.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: این میزان معادل ریالی درآمد دولت از صادرات نفت و میعانات را در سال آینده مشخص می کند.

عثمانی توضیح داد: دولت در ظاهر تعداد فروش بشکه های نفت را برای القای کاهش وابستگی بودجه به نفت کم کرده است ولی در باطن درآمدش نه تنها کمتر نشده بلکه با افزایش رقم دلار همان وابستگی به نفت را افزایش داده است.

وی ادامه داد: دولت همین کار را در تعیین تعرفه های گمرکی انجام داد یعنی تعرفه ها را از یک طرف ۵۰ درصد کم کرد اما از طرف دیگر نرخ ارز مرجع ۱۲۲۶ تومانی را به نرخ ارز مبادلاتی ۲۴۵۰ تومان افزایش داد.

این عضو کمیسیون تلفیق مجلس همچنین به افزایش قیمت فروش هر بشکه نفت از ۸۵ تومان مصوب سال ۹۱ به ۹۵ تومان پیشنهادی دولت در بودجه ۹۲ اشاره و اظهار کرد: این میزان افزایش معقول و منطقی است اما باید توجه کرد که دولت با این افزایش اندک قیمت فروش هر بشکه نفت در مقابل نرخ ارز مبادلاتی را درنظر گرفته است.

سهم تولید در هدفمندی کمتر از ۳۰ درصد در نظر گرفته شده است

عثمانی در ادامه در خصوص پیشنهادات دولت در مورد اجرای قانون هدفمندی در سال ۹۲ گفت : دولت در بودجه درآمد ۱۲۰ هزار میلیارد تومانی را در نظر گرفته است که از این میزان ۹۰ هزار میلیارد تومان برای بازتوزیع و ۳۰ هزار میلیارد تومان برای بخش تولید است؛یعنی دولت حتی کمتر از سهم ۳۰ درصد بخش تولید از یارانه ها در سال آینده در نظر گرفته است

وی اضافه کرد: با این وضعیت دولت برای پرداخت یارانه نقدی به خانوار ۹۰ هزار میلیارد تومان پیش بینی کرده است که با توجه به ممنوعیت افزایش پرداخت یارانه نقدی در سه ماهه ابتدایی سال ۹۲ طبق مصوبه مجلس در بودجه سه دوازدهم می تواند این میزان را در ۹ ماهه باقی مانده از سال پرداخت کند.

با پیش بینی دولت یارانه نقدی ۹۰ هزار تومانی در سال آینده باید پرداخت شود

نماینده مردم بوکان یادآور شد: اگر دولت بخواهد این موضوع را از ابتدای تیرماه اجرایی کند ۱۰۸ هزار میلیارد تومان در اختیار دارد که باید ۷۵ درصد آن به یارانه نقدی و ۲۵ درصد را برای بخش تولید پرداخت کند.با این محاسبات پرداختی یارانه نقدی حدود دوبرابر مبلغ کنونی یعنی بیش از ۹۰ هزار تومان برای هر فرد می شود.

عثمانی در عین حال گفت: درست است که دولت می تواند این میزان در آمد برای اجرای فاز دوم هدفمندی کسب کند اما به تبع آن فشار به مردم زیاد می شود که مجلس شرایط فعلی کشور را برای تحمل این میزان فشار مناسب نمی بیند.

وی همچنین خاطرنشان کرد که تصمیم گیری نهایی در این رابطه منوط به مصوبه کمیسیون تلفیق و همچنین تصویب در صحن علنی است.

مالیات اقشار ضعیف و کارمندان افزایش نمی یابد

این عضو کمیسیون تلفیق مجلس همچنین در توضیح پیشنهادات مالیاتی دولت در بودجه ۹۲ گفت: نرخ مالیات در بودجه به خصوص مالیات کارمندان افزایش پیدا نکرده است و در مقابل طیف وسیع تری مشمول پرداخت کنندگان مالیات قرار گرفته اند.

عثمانی توضیح داد: این افزایش مالیات به معنای فشار به اقشار ضعیف جامعه نیست بلکه با در نظرگرفتن تمهیداتی افرادی با درآمد زیاد که تاکنون از پرداخت مالیات فرار کرده اند باید در سال ۹۲ مالیات پرداخت کنند رویکردی که عین عدالت است.

وی همچنین با بیان اینکه مالیات بر ارزش افزوده در بودجه ۹۲ به ۶ درصد افزایش پیدا کرده است، گفت: طبق قانون برنامه پنجم دولت هر سال باید یک درصد مالیات بر ارزش افزوده را زیاد کند، درآمدی که ۶۰ درصد آن به جیب دولت می رود و مابقی ۴۰ درصدش به شهرداری ها اختصاص می یابد.

بودجه ۹۲ انقباضی نیست

این عضو کمسیون برنامه و بودجه مجلس در پایان با تاکید بر اینکه بودجه سال ۹۲ انقباضی نیست گفت: با توجه به میزان حجم درآمدهای دولت و افزایش هزینه ها بودجه انبساطی است، زمانی می توان بودجه را انقباضی خواند که حجم درآمدها و هزینه ها کاهش پیدا کند.

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • امار سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 353
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 117
  • آی پی امروز : 93
  • آی پی دیروز : 107
  • بازدید امروز : 232
  • باردید دیروز : 332
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 1,584
  • بازدید ماه : 564
  • بازدید سال : 58,306
  • بازدید کلی : 1,959,644