loading...
سایت تفریحی و سرگرمی عبدي آنلاین
آخرین مطالب و نوشته ها

Soleiman بازدید : 1960 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)

اشکان خطیبی و همسرش

 

امیر جعفری و همسرش

 

هومن سیدی و همسرش

 

فرزاد حسنی و همسرش آزاده نامداری

 

بهنوش طباطبایی و همسرش مهدی پاکدل

 

حمید رضا آزرنگ و همسرش ساناز بایان

 

Soleiman بازدید : 1478 یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

سریال حریم سلطان بطور کامل نمایانگر حقیقت نیست.مثلا زنان دربار عثمانی اصلا نحوه لباس پوشیدنشان شبیه به بازیگران درون سریال نیست به گونه ای که به جز سلطان هیچ کس حتی چشمهای آنها را به دلیل استفاده از روبنده نمیتوانست ببیند.

حتی داستانی که در فیلم می بینیم با حقیقت در تضاد است.مثلا سلیمان را بیش از حد خوب جلوه داده اند!

و یا ماهی دوران و خرم سلطان را به جان هم انداخته اند در صورتی که واقعا چنین نبوده است.

به هر حال در زیر نقاشی های جالب از شخصیتهای اصلی داستان را مشاهده می کنید.

 


Soleiman بازدید : 618 یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

پژو RCZ اسپرت جدید به شکل به روز شده از سوی خودروساز فرانسوی عرضه شده است .

 
این خودرو در حال حاضر با چهره ای متفاوت وارد بازار استرالیا شده است . نسخه استرالیایی پژو RCZ 2013 با قیمت ۵۸٫۹۹۰ دلار در این بازار به فروش می رسد .تغییرات ایجاد شده در این خودرو شامل جلو پنجره ، چراغ ها و سپر جلو  می شود .
 
این خودرو با چرخ های ۱۹ اینچی عرضه شده است و همچنین تغییراتی در طراحی سقف این خودرو به وجود آمده است.نسخه اسپرت  پژو RCZ به موتور۱٫۶ لیتری ۴ سیلندر مجهز است و ۲۶۰ اسب بخار قدرت دارد.پژو این خودرو را به جعبه دنده ۶ سرعته دستی مجهز کرده است.

Soleiman بازدید : 2915 پنجشنبه 05 اردیبهشت 1392 نظرات (1)
محمدرضا گلزار (زاده ۱ فروردین ۱۳۵۶) بازیگر سینما، نوازنده گیتار، خواننده و مدل آگهی‌های تبلیغاتی ایرانی است. وی را بیشتر به عنوان یک مدل سینمایی میشناسند. گلزار در اواخر دهه ۷۰ شمسی در ایران به شهرت رسید.
گلزار فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد.
محمدرضا گلزار فعالیت موسیقی خود را از سال ۱۳۷۶ به عنوان گیتاریست با گروه آریان آغاز کرد. او در نواختن گیتار، ارگ و پرکاشن مهارت دارد.
 او هم اکنون یک گروه موسیقی مستقل با نام REZZAR دارد. REZZAR مخفف نام محمدرضا گلزار است و او این برند را به نام خودش ثبت کرده‌است و همچنین مدیریت مجموعهٔ Men’s club که خدمات زیبایی برای آقایان ارائه می‌دهد.
Soleiman بازدید : 2424 پنجشنبه 05 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
۱- “سیلویا کلوزه” همسر لهستانی کلوزه که مانند “میرو کلوزه” یک لهستانی الاصل بوده و در آلمان در تاریخ ۲۲ ژوئن ۲۰۰۱ با هم آشنا شدند و در نهایت در ۳۰ دسامبر ۲۰۰۳ ازدواج می کنند. سیلویا می گوید؛ از دوران جوانی عاشق میرو کلوزه بوده و هردو در ۲۵ سالگی با هم ازدواج می کنند.
در سال ۲۰۰۵ زمانیکه سیلویا مشغول تماشای فوتبال همسرش در بازی با هانزاروستوک بود، برای بدنیا آوردن دوقلوها بین دو نیمه به بیمارستان منتقل شد.
۲-  ”الکس کوران” همسر “استیون جرارد” از لیورپول یک فروشنده مشهور بریتانیایی است.
۳- “آنتولا رکوترو” آرژانتینی همسر آرژانتینی “لیونل مسی” است که به تازگی نیز صاحب فرزند شدند. آنتولا در شهر روزاریا به دنیا آمد و در مدرسه ابتدایی با وی همکلاس بود. آنها رابطه نزدیک خانوادگی هم دارند.
۴- “ویکتوریا بکهام” همسر مشهور “دیوید بکهام” فوتبالیست مشهور انگلیسی پاری سن ژرمن فرانسه که یک خواننده، طراح لباس و تاجر معروف است و ۴ فرزند دارد. ویکتوریا ۲ سال از همسرش بکهام بزرگتر است.
۵- “چرلی کول” همسر “اشلی کول” هافبک تدافعی چلسی می باشد که خواننده است.
- “سلیوی فرانسواز فان در فارت”، همسر “رافائل فان در فارت” هافبک تهاجمی هامبورگ و سابق تاتنهام و رئال مادرید، در سال ۲۰۰۵ و در سن ۲۲ سالگی باهم ازدواج کردند.
۱۰- “کالین رونی” که از نوجوانی عاشق بازی های “وین رونی” بوده، همسر “وین” فوتبالیست مشهور انگلیسی بوده و اسم سابق وی “نی مک لولین” است.
۱۲- “آدلینا الیس” همسر “کریستین چیوو” مدافع رومانیایی اینترمیلان، گزارشگر تلویزیونی رومانی است.
۱۴- “کارولین سیلیکو” همسر “کاکا” فوتبالیست مشهور برزیلی رئال مادرید بوده که در سن ۱۸ سالگی با هم ازدواج می کنند.
Soleiman بازدید : 789 دوشنبه 02 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

این خودرو که  S E-Hybrid نامیده شده است به موتور الکتریکی که ۹۵ اسب بخار قدرت دارد  مجهز شده است.برد حرکت پورشه پانامرا  S E-Hybrid 2014  در حالت صد درصد الکتریکی ۲۲ مایل است و به طور عادی  در  ۴ ساعت شارژ می شود . بنا بر گزارش ها  قیمت این خودرو از ۹۹٫۰۰۰ دلار آغاز می شود.پورشه پانامرا هیبریدی تا چند روز آینده  در نمایشگاه خودرو شانگهای عرضه خواهد شد

 

 


Soleiman بازدید : 1091 سه شنبه 27 فروردین 1392 نظرات (0)

بروکلین بکهام فرزند ارشد دیوید بکهام به تازگی با دختری آشنا شده که از او به عنوان نامزد آینده اش نام می برند.

به نظر می رسد بروکلین قصد دارد هم در دنیای فوتبال و هم در دنیای مد پا جای پدر خود بگذارد چرا که به تازگی قراردادی طولانی مدت با تیم فوتبال چلسی انگلستان امضا کرده و هم اکنون در تیم جوانان این باشگاه مشغول بازی است.
او همچنین علاقه خاصی به مد دارد و تا کنون در برنامه ها و شوهای متعددی در زمینه مد شرکت کرده است.

Soleiman بازدید : 928 دوشنبه 14 اسفند 1391 نظرات (1)

رونمایی از خودروی جدید (آسا) بسترن B۵۰ صبح امروز در حالی در محل گروه بهمن موتور برگزار شد که بر روی ماشین ها به جای پرچم ایران، پرچم ایتالیا را بر روی ماشین ها قرار دادند که نشان دهنده بی دقتی و یا حتی قصد و غرض مسئولان این گروه خودرو سازی می تان باشد.

 


Soleiman بازدید : 849 یکشنبه 06 اسفند 1391 نظرات (0)

وانیا لاریسا در مراسمی که روز چهارشنبه ۲۰ فوریه در جاکارتای اندونزی برگزار شد تاج زیبایی را از دوشیزه سال ۲۰۱۲ این کشور تحویل گرفت.

 

 

برای دیدن ادامه تصاویر به ادامه مطلب بروید

Soleiman بازدید : 480 یکشنبه 06 اسفند 1391 نظرات (0)

شرکت Zero دو مدل جدید موتورسیکلت امنیتی  پلیس ۲۰۱۳ شامل DS و S را با بهره مندی از نسل جدید موتور پر قدرت رونمایی کرد.
هر دو مدل موتورسیکلت در کمتر از نیم ساعت تا ۹۵ درصد شارژ می‌شوند و مدل DS با سرعت ۱۱۹ کیلومتر و مدل S با سرعت ۱۳۳ کیلومتر مسیر ۱۹۴ کیلومتری در بزرگراه را طی می‌کنند.
موتورسیکلت های جدید Zero برای گشت‌های امنیتی و پلیس طراحی شده‌اند؛ در مدل DS قطر چرخ جلو ۴۸ سانتی متر و چرخ عقب ۴۳ سانتی‌متر است و هر دو چرخ مدل S نیز ۴۳ سانتی‌متری است که امکان گشت های خیابانی، حرکت در مسیرهای حومه شهر و سنگلاخ را نیز فراهم می‌کند.

 


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • امار سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 353
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 117
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 177
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 382
  • بازدید ماه : 382
  • بازدید سال : 65,227
  • بازدید کلی : 1,966,565